Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Ik doe mijn uiterste best om je bestelling binnen 2, uiterlijk 3 werkdagen te verzenden.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Wat jammer dat er iets tegenvalt. Stuur mij een e-mail met je klacht en dan komen we er samen vast wel uit. Mocht dit niet lukken, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Dit geef je aan tijdens het bestelproces. Indien gewenst, pak ik je bestelling ook mooi in en stop er een handgeschreven kaartje bij.
Kun je mijn bestelling voor mij inpakken?
Ja, ik bied een cadeauservice aan voor 99 cent per pakje. Je kunt dit bij het product aangeven door het vakje aan te tikken over de cadeauservice. Mocht je dit per ongeluk vergeten, stuur dan even een berichtje via de mail of Whatsapp.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €5,55 voor Nederland en €11,- voor België of Duitsland, ongeacht of het pakketpost is of een brievenbuspakketje.
Geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €45,- voor Nederland en €55,- voor België en Duitsland.
Bezorging in Opmeer en Spanbroek is gratis. Gratis zelf afhalen in Spanbroek is ook mogelijk.
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ja, dat kan. Tijdens de bestelprocedure geef je aan dat je de bestelling op wilt komen halen. Er worden dan geen verzendkosten berekend. We maken dan een afspraak voor het ophalen van de bestelling in Spanbroek.
Kan ik ook bestellen als ik niet in Nederland, België of Duitsland woon?
Ja, dat kan. Stuur even een e-mail en dan handelen we het samen af.
Waar komt de naam Rima Baby vandaan?
Ri komt van Rilana en ma van Martijn, mijn grote liefde. En baby, tja dat spreekt voor zich volgens mij.
Wat is de bedenktijd?
Je mag de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt gebruikmaken van betalen via iDeal, achteraf betalen via Klarna of betalen met VVV cadeaubonnen.
Als je de bestelling bij mij ophaalt, of ik breng het bij jou, dan is contant betalen of via een betaalverzoek ook mogelijk.
Als je in België woont, kun je de betaaloptie Bancontact gebruiken. Voor Duitsland Sofort of Giropay.
Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe gaat dat in zijn werk?
Jammer dat je iets retour wilt sturen. Wat de reden ook is, je mag de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder reden annuleren. Hierna heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief eventuele verzendkosten teruggestort op je rekening.
Let op! De kosten voor het retour sturen is voor je eigen rekening. Als je dit via PostNL doet zijn de kosten €4,15 voor een brievenbuspakketje en €6,95 voor een normaal pakket vanuit Nederland. Als je wilt kun je ook kiezen voor een andere verzendpartij.
Wil je iets retour sturen dan maak je gebruik van je herroepingsrecht. Om hier gebruik van te maken, kun je het beste een e-mail sturen. Je ontvangt dan van mij een formulier. Als deze is ingevuld en ik heb het product (indien mogelijk) in de originele staat en verpakking ontvangen, dan wordt het orderbedrag binnen 14 dagen teruggestort.
Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig om het product te proberen, dan kan het zo zijn dat ik de waardevermindering aan jou doorbereken. Behandel alles dus met zorg en zorg ervoor dat het bij een retour goed verpakt is.
Ik wil iets ruilen, kan dat?
Als je iets wilt ruilen, kan dat. Stuur een e-mail en dan kijken we samen wat er mogelijk is. Wel draag je zelf de kosten voor het terugsturen van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven, wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact op en dan probeer ik de bestelling te wijzigen als dat nog kan.
Zit er garantie op de producten?
Ik doe mijn uiterste best om alle producten goed aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens het transport of dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, handel ik dit verder netjes met jou af.
Heb je een andere vraag?
Neem contact op en je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord.