Garantie en klachten

Garantie
Ik doe mijn uiterste best om alle producten goed aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets kapot gaat tijdens het transport of dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, handel ik dit verder netjes met jou af.

Klachten
Wat jammer dat er iets tegenvalt. Stuur mij een e-mail met je klacht en dan komen we er samen vast wel uit. Mocht dit niet lukken, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden opĀ http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.